Niet echt gelukkig, maar zal wel overgaan

Het voorbije weekend, en ook vandaag, zijn niet mijn beste dagen. Ik voel me neergeslagen, heb lichte hoofdpijn en mijn linker gedeelte van mijn darmen voelen verschrikkelijk aan, alsof er iets in het rondhuizen is. Ik ben dan ook anti-candida aan het gebruiken en, zoals de verkoper aangeeft, deze kunnen de symptomen tijdelijk verergeren, maar nadien, eens de infectie weg is, zou ik me beter en beter moeten voelen. Ik heb ook nog eens de anti-para-pil ingenomen en dat heeft tot gevolg gehad dat mijn hoest verminderde. Ik hoop zo dat ik binnenkort mezelf echt voor genezen kan verklaren.

Het is ook spijtig dat ik van niemand (Isabelle uitgezonderd die me aleens gebeld heeft) iets te horen krijg. Hoewel ze wisten dat ik zwaar ziek was hoorde ik niets van ze, geen telefoontje, geen e-mail. Toegegeven, af en toe een kort SMS-je hoe het met me ging. Soms verlang ik te weten dat mensen aan me denken, en niet dat ik altijd de anderen moet contacteren (waarvan sommigen dan ook nooit thuis zijn zodat ik ze nooit kan bereiken). Enfin, ik heb mijn vrienden die naar me informeren (hoewel ziektes inderdaad sommige vrienden wegjaagt).

Comments

Popular posts from this blog

(12z) Don't blame animals for the climate crisis

(18l) Belgium, king Leopold II and Congo

Extreme left joins extreme right over Ukraine. Hard to understand